Sanne is communicatie-adviseur en conceptontwikkelaar. Ze adviseert bedrijven uit de agrifood-keten op het gebied van communicatie. Ze gebruikt daarbij dat mensen zich door bewustwording op een andere manier kunnen gaan gedragen. Ze streeft in haar adviezen naar een betere balans tussen mens, dier en milieu. Sanne heeft de bachelor Marketing en Communicatie gevolgd en heeft zich daarna gespecialiseerd in de master Bedrijfscommunicatie. Inmiddels werkt ze ruim vier jaar bij Imagro, een adviesbureau voor bedrijven uit de agrifood-keten.
“Ik help bedrijven anders te kijken naar maatschappelijke vraagstukken.”
Meer concept en communicatie?
Bekijk en lees meer over Sanne’s vakgebied.
Zelf aan de slag
Nu ben jij aan de beurt: Kun jij een campagne bedenken voor de verkoop van broccoli’s die te klein zijn of een aparte vorm hebben? Deze zijn niet geschikt om te verkopen op de groenteafdeling van de supermarkt.
Voor wie, waar en hoe zouden deze broccoli’s waardevol zijn? Doe een onderzoek naar de markt en bepaal daarna een doelgroep. Wat is een goede strategie en campagne om deze broccoli’s toch te kunnen verkopen? Hoe kun je je onderzoek op een originele manier presenteren in woord en beeld?